Besvikelse

Tips som inte fungerar

Idag prövade jag ju Anna Book - ögonskuggan. Jag ville ha den blankare och kom då på ett tips som jag har hört någonstans. Och det är att lägga på ett lager vaseline för att få en blankare ögonskugga.
Det funkar inte! Eller jo, det blir ju blankt men det lägger sig i vecken och ögonskuggan följer med. Inte snyggt! (Det är därför den är lite ojämn om ni kollar på det stängda ögonlocket)

Har ni prövat något tips som inte alls fungerar?

Och med det här inlägget tackar jag för helgen.
Många har läst min blogg och det är alltid kul.
Imorgon är det mycket som ska göras så vi får se hur mycket jag hinner med.


Kommentarer
Postat av: nyans

Vid fotograferingar för moderepotage och liknande kan nog vaselin funka. Men kan tänka mej att det blir lite väl kladdigt och rinnigt för till exempel en utekväll.

Tipset om att pudra ögonfransarna före man applicerar mascaran känns inte heller speciellt fräscht. Fransarna blir inte så mycket tjockare utan mest klumpiga och fula.

2007-01-22 @ 11:29:10
Postat av: nyans

Förresten tänkte länka lite till andra sminkbloggar på min blogg. Är det okej att jag lägger dit dej?

Postat av: Felicia

Din blogg är grym :)

2007-01-22 @ 11:39:14
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: Kenza

gillar din blogg:)

2007-01-22 @ 13:23:53
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: makemeup

Nyans: Ja, det är har du nog rätt i.

Nej exakt, plus att mascaran lossnar ju mycket lättare då.

Ja, självklart!

Felicia: Tack!

Kenza: Tack!

2007-01-22 @ 15:54:31
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback