Jaaa!

161497-283
Jag vet, golvet är fruktansvärt fult. Jag skäms.

Jag vann andrapriset i Kicks Lumenetävling, det var produkter till ett värde av 500kr.
Det är så kul att få ett stort orange papperspaket. Det gjorde definitivt min dag!

Jag fick ett nagellack (Quick and Chick färgen Smiling Night), Läppglans (Berryfun färgen Let's Run Wild ,nr03), Radiant Dual Serum (morgon och nattkräm), BalancingGel Cleanser och Balancing Toner från Matt Touch serien. Kul! Nu vill jag vinna ännu mer! Tidigare har jag bara vunnit A1 t-shirt + singeln caugth in the middle och ett nagellack. Det är rätt lite eftersom jag tror jag har koll på alla tävlingar i tidningar osv. Men, Äntligen!

Såklart kommer det en recension på produkterna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis :)

Postat av: Lene

grattsi., vad roligt! jag fick mail härom dagen om att jag hade vunnit andra pris i åhléns maxfactor-tävling! blev riktigt glad:)
ha en fortsatt trevlig kväll

2007-02-15 @ 19:51:12
URL: http://faktalene.blogg.se
Postat av: Lina

Lipglossgirl: Tack :)
Lene: Åh, grattis till dig med! :D Detsamma :)

2007-02-15 @ 20:03:07
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: syrran

vad hade du gjort för att vinna det da?? :P

och hur gick halken?? :)

2007-02-15 @ 20:47:32
Postat av: Lina

Syrran: Jag hade svarat på vilket bär som fanns i hudkrämen :P

Den gick, man kunde ju som inte misslyckas :)

2007-02-15 @ 20:56:05
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback