Dåliga bilder, bra ögonskugga

161497-316

161497-315



 Jag använde inte min kamera och det ser ut som om jag är jättebrun och ja, lite suddig. Sedan tog jag ville jag få med färgen på mitt nagellack, jag blir så glad varje gång jag ser det. Jag älskar starkt rosa på naglarna, dvs de är inte riktigt nenorosa.

Hursomhelst, jag gillar dagens ögonskugga. Piggt och jättesnyggt till ett brunt ansikte.
Jag använde Mirage och Cookie från Make up Store, sedan Crayon Kohl från Lancome och sist mascara, High Impact från Clinique.


Kommentarer
Postat av: Towe

Sjukt vad fina fransar du har. Sådana man skulle döda för.. Eller åtminstone slå lite lätt.

2007-02-21 @ 22:54:30
Postat av: Lina

Towe: Haha, tack! Eller? :)

Postat av: Tilda

hey, du jag har en fråga som jag hoppas du kan hjälpa mig med. jag gillar "naturlig sminking" å undrar va ska jag göra för att pigga upp den sminking jag har nu? , alltså har bara mascara å foundation. vill ha de fint å lite synligt men inte "översminkat , och så min läppar. jag har ganska stora läppr. lr ja dom är rätt stora. va ska jag lägga på dom utan att de ska se förtorat ut? kramar tilda (:

2007-11-03 @ 14:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback