Billigt smink

161497-194

Jag har svårt för att köpa smink på internet, även om det är många som lovordat produkten så vill jag ha produkten i handen och kunna pröva den. Speciellt om det har en speciell färg, tex på ögonskuggor. Tillsammans med en få hundralappar per månad, blir min sminkbudget rätt snäv och mina risker mindre.

I somras då jag fick mitt lönebesked satt jag mig ned vid datorn för att beställa. Trots x tusenlappar på mitt konto vågade jag inte ta någon större chans, så jag hamnade på smink.nu. Jag la en beställning och en vecka senare kom paketet.

Beställningen låg på under 200kr (jag sa ju att jag inte var en risktagare) och jag beställde 3 lösögonskuggor, läppstift för 15kr och det hemliga paketet för 99kr. Läs recensionerna om du funderar på att köpa paketet. Mycket var bara skräp, har du en hundralapp över spelar det ju ändå inte någon större roll).

Kommentarer: Jag tyckte att allt gick väldigt smidigt och hemsidan och servicen är helt klart godkänd! Kvalitén är också okej, ett läppstift för 15kr då räcker det med att det sitter snyggt någon timme och det gör det. Eftersom att sminket är billigt måste man lägga till någon produkt för att få beställa, det var ett smart drag av dom. Dessutom kostar frakten 49kr. En helt okej sajt, men jag kommer nog aldrig att beställa från smink.nu igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback