Veckans önskelista

image390

Satine, sugen på märket TINte och ögonskuggan.

Eleven, hårparfym från Aquolina som ska skydda håret från avgaser och hålla håret lättstylat och väldoftande. Vem har något emot doften av nytvättat hår?

Asos, mörkt nagellack i dom här färgerna ska finnas i min nagellackslåda nästa år, från OPI.
Från POP kommer denna concealer, efter Lumene succén vill jag pröva en ny blanda-själv-concealer.

Pulpstore, jag prövade sminka mig själv till balen och försökte mig på shading. Riktigt roligt och till det vill jag ha ett bra löspuder. Fast ännu bättre vore det med foundationstick i både mörk och ljus färg. 

Kommentarer
Postat av: syrran

Kan du inte skriva vad allt kostar? :)

Postat av: Anna Ab0o

Superkul blogg du har!
Guldstjärna, du hamna bland mina favoriter!
Tack.

2007-08-22 @ 21:19:34
URL: http://ab0o.bloggspace.se/
Postat av: Nathalie

jag använder alltid dr hauschkas löspuder. Det är suveränt och dessutom skonsamt för huden... alltid i min sminkväska kan jag lova!

2007-09-29 @ 13:13:08
URL: http://www.pampinetta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback