Utmaning

Nu ska jag också hänga på makeitups utmaning.
"Den här gången vill jag veta ert bästa respektive sämsta skönhets/smink-inköpt någonsin.
Gärna med motivering också".



Den sämsta mascaran jag prövat! Jag var tvungen att arbeta med mascaran rätt länge för att få något att fastna. Sedan var det borta efter någon timme. Jag fattar inte varför jag har kvar den. 

 Den bästa köpet, då måste jag säga något så oglamouröst som bivax. Det "mjukgör, skyddar och täpper inte till porer". Utmärkt alltiallo salva. Jag har använder det dagligen till.. vad som helst. Tyvärr vet jag inte vart min skatt kommer ifrån, jag får den från min mor som jobbar med en som gör salvan. Men bivax är ett väldigt bra substitut för tex Elisabeth Ardens 8 hour cream, plus att den är bra mycket billigare. Den enda nackdelen är att lukten är nästintill lika stark som 8 hour men jag har lärt mig att gilla den.

Kommentarer
Postat av: emma L

Bisalvan är bra, förknippar den otroligt med min barndom! Men det är faktisktinte rent bivax :)

2007-05-14 @ 20:31:11
Postat av: Lina

emma L: haha, sant men jag menar som att om det är någon hemmakur som har bisalva och säljs i affären så brukar det vara rätt bra :P Ja, munkens bisalva har stått vid min säng sen flera år tillbaka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback