Sminknyheter och dagens


Självklart blev jag glad då jag såg att Bobbi Brown är påväg mot norden som Bjooti skrev
tidigare idag. Snart kanske den även kommer till norra Sverige också. På tal om Bobbi Brown kommer en recension om deras ögonskugga på torsdag.

Det har kommit som en explosion av "tinted" sminkprodukter.
Här ovan ser ni Bobbi Browns Tinted Lipbalm.
(Tinted betyder att man anar en färg men inte ser den).
Tinted blush
Tinted foundation
Tinted lipgloss



Just nu är det fasligt mycket att göra men det är helt okej eftersom det verkligen är sluttappen. Tisdag nästa vecka ska projektrapporten vara inne och sista provet är överstökat vid den tiden också. Hur underbart som helst. Sedan kan jag berätta att jag kan ha fått sommarjobb också. Underbart, jag ska bara fara och pröva jobba på fredag och om det går som smort, ja då har jag sommarjobb! Vem kunde ana att allt skulle fixa sig tillslut? Ja, inte då jag.

En mini-dagens
Plus: Jag hittade en perfekt BH till mig och min balklänning
Nackdel: Den kostade 450kr. Dyrt! Tänk på att jag får 1050kr i månaden.
MINUS: Jag tog hängde tillbaka fel storlek och betalade alltså för fel BH. Det värsta är att det inte är öppet köp. Men jag ska gå och prata med dom imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback