Shoppat i Tyskland

image372

Detta är vad jag kom hem med från Tyskland i sminväg. Mycket finns i Sverige redan men det var bra mycket billigare. På Body Shop gjorde jag några riktiga fynd, jag sparade 150 kr på Puderborsten och på bronzern sparade jag 75kr. Den gröna ögonskuggan från BeYu fick jag av min syster och den verkar riktigt bra. Snygg och bra hållbarhet. Sedan, mitt bästa köp. Ögonskuggan från Bobbi Brown i nyansen Stone. Jag trodde aldrig att jag skulle köpa den. 200kr från en ögonskugga är utanför min budget eftersom att jag har ingen inkomst i sommar men jag kunde inte gå ut ur affären utan den.

Det är mycket jag ångrade att jag inte köpte och inte gjorde. Tex en ögonskugga från Lancome men det var den sista och det fanns ingen prov så jag vågade inte. Sedan att jag inte kollade mer på MACs utbud. Men jag var in i deras affär samma dag som jag köpte Bobbi Brown ögonskuggan och kände att det fick räcka.

Men hursomhelst är jag helnöjd med mina inköp och fler bilder och recensioner kommer!



På bilden: Biospecifik från Yves Rocher, Elnett Extra Stark Hårspray från L'Oréal, Grow Power Nagellack från p2, silverögonsskugga från p2,  Eyeshadow Base från Art Deco, Le Crayon Khól från Lancôme, Vinrött Volume up! från Essence, Grön ögonskugga från BeYu i nyansen 17, Face/Body borste från Body Shop, Orange och gult nagellack från Manhattan, Genomskinligt Volume up! från Essence, Turkos ögonskugga från Essence, Greige Shimmer Wash Eyeshadow från Bobbi Brown och Brush on bronze från Body Shop.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men jag tycker att du fick med dig många godbitar. Du måste recensera Bobbi Browns ögonskugga...är nyfiken på märket.:)

Postat av: Johanna

Fina produkter! Kul att handla så mkt =)

2007-05-04 @ 21:41:53
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Lina

Mia: Tro mig, det ska jag :) Jag måste bara pröva den ordentligt för att kunna ge en sann bild av den. Recensionen kommer upp nästa vecka.

Johanna: Ja, jättekul! Fast det är mycket jag inte handlade som jag gärna handlat nu då jag sett att jag hade rätt mycket pengar över från resan. Men vad ska man göra? :P

2007-05-05 @ 14:34:12
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback