Gult nagellack

image385

Jag har haft ständiga fantasier om hur snyggt det vore med gult nagellack, drömmarna var förgäves. Det ser ut som om jag har toppat fingertopparna i gul målarfärg. Fast det är ju mycket som gör nagellacket orättvisa, fula nagelband, likblek hud. Tänk er istället med en bruna armar, snyggt manikyrerade naglar. Då kan vi snacka om att det är snyggt med gula naglar.

Nu kan jag likagärna slänga nagellacket eftersom att jag har fått jobb på ett hotell och kommer nog inte vistas en sekund i solen. Fast det må jag ju säga, det är värt det. Pengar eller brun skadad hy? Jag väljer nog pengar.

Kommentarer
Postat av: Malin

jasi, pa mig sa ser nagellacket fint ut ;)
jag har handlat 3 nya ögonskuggor!! ja, JAG har handlat 3 olika ögonskuggor pa en och samma dag :P

Postat av: Lina

Jaaa, men vi vet ju varför det ser bra ut på dig (PUNKT). Uuuh! Det var värsst!

2007-05-13 @ 23:20:29
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback