Bobbi Brown, Shimmer Wash Eye Shadow



Shimmer Wash Eye Shadow

Nu har jag
testat Bobbi Browns ögonskugga i en vecka och utseendemässigt är jag definitivt helnöjd, exakt den greiga färgen jag har velat ha. Min ögonskugga heter Stone och är nr 09.

Min beskrivning: En puder ögonskugga som ger precis lagom skimmer, tillräckligt med skimmer till vardagen utan att vara för lite skimmer till fest. Smickrande färg som sitter kvar efter en arbetsdag utan att ha lagt sig i veck. Ögonskuggans pigment är väldigt bra och färgen är lätt att bygga upp för att få tydligare eller mörkare.

Plus: Bra kvalitét och framförallt snygg
Minus: Priset och lite svår att sudda ut med pensel.

Betyg: 5. En solklar femma, priset får man stå ut med för en sån här ögonskugga.
Definitivt värd de 200 kronorna jag lade ner på den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är greige?:)

2007-05-10 @ 23:15:21
Postat av: Lina

Greige är en blandning av grått och beigt, den är smickrande för precis alla! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback