Beiga läppar?

Igår organiserade jag mitt smink och hittade en gammal läppenna från Body Shop, jag fick den av min mamma någon jul. Jag gick och vässade bort en stor del och pröva. Det var jättesnyggt, och det var beiget. Så nu är jag inte bara less på röda naglar utan även röda läppar, och nude läppstift. Nu är det dags för något nytt. Beigt läppstift, inte riktigt nude och inte brunt.

Katherine Heigl photo

Katherine Heigl är ett perfekt exempel och se bara så snyggt det är! Nu ska jag ut och leta ett beigt läppstift eller glans åt mig. Det ser mer naturligt ut och passar jämt. Jag är frälst.


Kommentarer
Postat av: klarisma

har du testat esteé lauders vanilla truffle? Det är verkligen nude,inte för brunt el för rosa

2007-05-06 @ 17:36:51
Postat av: Lina

Klarisima: Nej,det har jag inte. Jag ska kolla upp det imorgon. Inte säkert att vi har det i min lilla stad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback