Att använda lösögonfransar



Jag vet att det är många som har en bal i maj, själv har jag inte min förrän i juli men oron har redan vaknat. Tänk om allt går fel? Ännu värre är det att jag ska sminka två kompisar, tänk om de inte blir nöjda. Det jag oroar mig mest för är lösögonfransarna, jag är nybörjare på fransar. Har endast använt det någon enstaka gång.

Så jag letade en video om lösögonfransar på Youtube och till min glädje hittade jag en osedd video från Tricia Sawyer. Jag lärde mig definitivt flera saker, det kanske du också gör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena! Ett tips är ju att göra en provmake innan the big day ( på dina vänner ) och komma fram till nåt bra tillsammans. Du har säkert redan tänkt på detta :) men men...

2007-05-13 @ 17:02:51
Postat av: Lina

Anonym: Hej, jo vi har försökt planera en tid då det passar alla men vi tycks inte hitta någon. Men du har rätt, det är viktigt att se till så att färgerna och om något fattas så kan man fixa det innan :) Tack för tipset ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback