Nagellack

Pedicure_2
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om fransk manikyr på tånaglar (eller pedikyr kanske det blir). Jag tycker att det ska vara kortklippta och naglarna ser bara långa ut pga det vita lagret. Nej, fransk manikyr hör till händerna men nu tycker jag att det är snyggare med ett nagellack med färg. Fransk manikyr känns lite passé även om det är fräscht.



Jag måste bara komma med en synpunkt.
ÖPPEN TÅ INNEBÄR ATT MAN LACKAR TÅNAGLARNA.
Det borde vara en regel. Det värsta jag vet är då jag kollar på alla som går på balen och de har inte målat naglarna. Det drar ner helhetsintrycket så galet mycket. En kompis blir lite irriterad på att jag blir så irriterad över sånt, men det är inte ens att jämföra med hur irriterad jag blir. För mig kan man lika gärna strunta i balen om man inte målar naglarna (kanske att ta i) men snälla, måla tånaglarna och fingrarna om ni ska på balen i år. För min skull.

Kommentarer
Postat av: Rouge

Gah, fransk manikyr på tånaglarna ser bara läskigt ut! Men väldigt fräscht på händerna! Tycker inte det är passé för det är verkligen jättefräscht och fint! Sedan så älskar jag färg på naglarna också! =D

Håller med dig om balen också, att målar man inte tånaglarna drar det ner hela intrycket.

Postat av: fanny

jag tycker inte det är så snyggt med målade tånaglar.
sen så har jag inga tånaglar heller, så jag kan itne ens måla dom.
tänk på det innan du uttalar dig.
UNGE!!!!!!!!!11111ettettetttETT

2007-03-11 @ 16:02:07
Postat av: fanny

"För mig kan man lika gärna strunta i balen om man inte målar naglarna (kanske att ta i) men snälla, måla tånaglarna och fingrarna om ni ska på balen i år. För min skull."

det är bara för att du inte ska gå. unge!! ettett
jag ska inte måla dom HAHAHAHAHAHHHAHAH

2007-03-11 @ 16:02:55
Postat av: Lina

Rouge: Ja, det är rätt läskigt :S
Fanny: Du kommer alltid med så vuxna kommentarer. Mi love u.

2007-03-11 @ 16:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback