Lumene Radiant Touch

Nu är våren påväg, +5 grader och skinande sol. Alldeles underbart, jag gick på långpromenad efter fikat. Låt sommaren komma nu. Jag drömde förresten en hemsk dröm. Det var "nutid" och på bara några timmar kom sommaren men det gick så fort att på kvällen var det höst igen.

image360

Jag har användt Lumene Cleansing Radiant Touch Moisturizing Cream Cleanser och Toner i två veckor nu och jag tycker att de är riktigt bra. På deras hemsida står det att den är för kvinnor 25+ men den är fuktgivande och passar alla, Cream Cleanser gillar jag extra mycket för att huden känns så mjuk efteråt. Det kostar 110kr st.

Betyg: 4/5

Kommentarer
Postat av: Nathalie

dom är verkligen skitbra, har använt dom i flera år nu.. :)

Postat av: Rouge

Härligt! Skönt med produkter som ger extra mycket fukt =) Brukar också strunta i om det står sånt som 25+ på förpackningarna, för allt som ger extra fukt är bra! ;)

2007-03-10 @ 22:38:12
URL: http://lemakeup.blogspot.com
Postat av: Lina

Nathalie: Jaså, jag trodde att de var relativt nya.
Rouge: Exakt, alla behöver ju fukt, oavsett ålder och hudtyp!

2007-03-11 @ 00:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback