Lite skolångest och framtidsplaner

Nu är mitt sportlov slut och jag har insett att jag gillar inte lov. Dels för att jag brukar aldrig hitta på något att göra på loven och då får jag bara ångest och dels därför jag hatar att dom tar slut. Jag är så fruktansvärt less på skolan och ni som började på universitetet direkt efter gymnasiet, ni ska ha en stor eloge. För mig är det helt otroligt hur man ens kan tänka tanken. Nej, jag vill inte ta studenten i sommar för att på en gång sätta mig i skolbänken igen. Frågan är bara vad jag ska göra istället. Nej, den dagen det problemet. Jag har iaf skippat alla planer som jag hade tidigare, alla två. Jag ska inte som au-pair och jag ska inte gå makeupskola.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Makeupartist låter ju kul! Mycket praktik och inte så mycket "vanlig skola", vad jag vet. Jag skulle inte ta bort det alternativet iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback