IsaDora Mineral

Nu har jag kollat lite närmare på produkterna och priserna.

Ögonskugga: 100kr
Ögonskuggeborste: 75kr
Rouge: 140kr
Rougeborster: 120kr
Foundation Powder: 150kr
Foundation borste: 140kr 

De flesta ögonskuggorna är väldigt isiga, speciellt den lila och blåa. Det flesta skimrar bara och det finns bara en som innehåller mycket färg och den är brun. Jag är lite tveksam mot den bruna för den var svår att få jämn, iaf i affären.

Rouget, samma här, svårt att få jämt men det kan bero på att det var svårt att pröva det. (Pulvret låg i en glasflaska och man var tvungen att skaka ut det och därefter borsta ut det. Det var alltså inte som i den riktiga förpackningen). Hursomhelst, det var fina färger men de känns lite väl starka och lite för skimrande för min smak.

Foundation, jag hade fel tidigare. Det finns sju färger varav en bronzer, det finns ingen för mörkhyade. Det verkar svårt att hitta rätt färg pga att det var svårt att pröva men med lite hjälp av de som jobbar där blir det nog lättare.

Det känns svårt att säga om produkterna är bra eller dåliga, helst vill jag pröva dem hemma med rätt förpackning så man kan snurra borsten i asken. Det blir nog bäst resultat då, men jag tror på produkterna och är fortfarande väldigt sugen på att köpa dem. Tyvärr blev det inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback