Eyeliner

Smashbox Proof Cream Eye Liner Palette
Smashbox Proof Cream Eyeliner Palette
Nu har paletten som Lipglossbitch pratade om kommit, så spännande! Den verkar super! Tyvärr ska jag inte köpa den, jag vill inte starta något internethandel, jag tror att det bara kommer att vara början på en ännu sämre ekonomi.

Men jag skulle gärna ta och pröva den gröna, och den röda, och det gråa, och den gula, och den blåa. Alla med andra ord, frågan är bara om dom är så mörka som de ser ut att vara. Nu till sommarn vill jag ju snarare ha lite skrikigare färger. Men silver och guld eyelinern är säkert perfekt till prada-looken.

Den är din för 260kr på eleven. Helt okej pris om du frågar mig, frågan är ju bara hur stor förpackningen är.



Förresten, jag är körduglig! ;D

Kommentarer
Postat av: Lene

grattis till körkortet! kör försiktigt och akta dej för att pensionärer:)

Postat av: Lene

akta dej för alla pensionärer skulle det vara..sorry

2007-03-07 @ 18:48:43
URL: http://faktalene.blogg.se
Postat av: Anonym

Lene: Haha :D Tack!

2007-03-07 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback