Dagens, i ord

..dvs inte lista.

Vaknade 8.20 av att dom ringde från jobbet och det resulterade i 3 timmars jobb. Rätt skönt att få tjäna in pengar, problemet är bara att jag inte fyller "kvoten". Förhoppningsvis går det bättre senare. Jag är ju bara nybörjare än så länge. Efter 12.00 blev det stan och Emelie kom, så då blev det en runda på stan. Det känns som om en ond cirkel startat. Jag jobbar och sen tänker att jag har råd att köpa saker bara för att jag jobbar. Men lönen kommer ju inte förrän ja, 20 april eller liknande.

Sedan for vi hem till Emelie och rev tapet i hennes lägenhet och därefter hem för att hon skulle låna skor och smycken av mig. Hjälp! Jag har inte ätit bra idag, frukost kl 8.30 och middag 18.30. 10 timmar. Fast ja, någon godisbit slank ner emellan. Skärpning, någon som har tips på bra och enkel mat att go-and-eat utan att måsta använda en micro? Och så man slipper lägga 50 kr på det.
 
Lugn kväll, jag satt och såg The return of the pic med min lillebror. Den var riktigt bra, om man gillar Tenacious D gillar man den här filmen. Tack och hej, nu ska jag sova och sova för att sedan somna om igen. Och igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback