Nagellack

161497-120

På utmaning av
Anna så ska jag visa upp alla mina nagellack och välja ut tre favoriter.
Nagellack och hållbarhet är inte min grej (jag tar bort det på kvällen eller så är jag uttråkad och skrapar bort det, Big no-no jag vet). Istället har jag valt favoritfärg.

1. p2 från Tyskland (främre raden, första nagellacket)
Perfekt röd, 35kr
2. Rose från Make up Store. (främre raden, tredje nagellacket).
Underbar färg, jag tror tyvärr att dom ska sluta med dom. 90kr
3. French Manicure, 11 från Isadora (främre raden, fjärde nagellacket).
En enkel färg som alltid blir snyggt att bara dra på. Tyvärr blir det lite pillrigt, den blir nästan lite randigt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kickar ditt ass när det gäller nagellack

Postat av: Lina

fanny: ..r Haha, yes sir

2007-01-24 @ 22:23:54
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback