Läs

Efter att ha läst ca 20 sidor är jag frälst. Aucoin verkar ha en sådan respekt för kvinnor. Den är definitivt värt vartenda öre! Jag blev förvånad när den visade sig vara så billig.

Introduktionen var den bästa introduktion jag läst. Han pratade bl om skillnader mellan människor ,
"No more class system, no more types, no more barriers"

KÖP
BOKEN!
-
Har du läst den andra boken av honom, Making Faces? Hur var boken? Var bilderna lika snygga som Face Foward? Framsidan av boken ser inte ut som någonting att hurra för.



Såg nyss att VR har kommit.
En Makeover special är med, hela 15 sidor. Har inte hunnit läsa den än. Det är bla en kille med i makeovern, det är inte vanligt.

Kommentarer
Postat av: MakeUpYourMind

Jag har bläddrat i alla hans böcker och alla är verkligen bra att ha. Har endast Face Forward och den är mest rolig för att man har egentligen ingen nytta av att kunna sminka sig som Celopatra eller liknande, men den är underbar. DE andra böckerna ger mer tips om grunderna i sminkning osv. Även om de är älder så är de aktuella fortfarande.

Postat av: makemeup

Tack, då ska jag se till att få hem dom!

2007-01-09 @ 18:45:27
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: Mia

Absolut, jag har även "Making Faces" och jag tycker att den också är otroligt rolig. Kolla även i Nars "Make Up Your Mind", den är också otroligt rolig.

2007-01-10 @ 09:45:42
URL: http://modemossen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback