Klaga!

Jag vet att jag tjatar himla mycket om make up store. Men nu uppmanar jag alla till att maila dom. Det kommer nya förpackningar som har ett svart lock till microshadow, man kommer alltså inte se vad det är för färg utan måste kolla i botten. Det är väldigt onödigt och förpackningarna är inte ens särskilt snygga.

Dags att klaga!
Tillsammans är vi enade.
Haha, överdrivet.
Men kom igen, tänk er så besvärligt det blir. Jättejobbigt om man har flera ögonskuggor och ska hitta en speciell ögonskugga. Det kan ju ta en evighet. Kom igen! Klaga!

Kommentarer
Postat av: amanda

Man kan aldrig tjata för mycket om make up store! haha. Jag håller med dej om ögonskuggelockproblemet, fast jag tycker det är tråkigt att de byter för då har man ju inte de nya, utan bara massa gammalt som man vill byta ut.

Postat av: Lina

Amanda: Haha, jag känner tvärtom. Jag vill gå och köpa alla ögonskuggor i alla färger, innan alla är ersatta med den nya förpackningen.

2007-01-24 @ 21:04:12
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback