IT



Äntligen! Min julklapp har kommit! Face Forward (av Kevin Aucoin). Har bara hunnit snabb bläddra igenom den. Kanske inte riktigt som jag tänkte mig men ni ska se bilderna. Måste lägga upp några favoriter. Jag längtar till ikväll, då blir det djup studie av boken.

Slutade tidigt idag, så det blev en snabbis på stan. Gick in på bodyshop, och ut kom jag 100 kr fattigare. Köpte shimmer cubes palette 11. Var realiserad från 298, och jag tror att den blir jättefin som komplement ögonskugga. Den var ganska metallic, och med pastellerna så är den perfekt till våren och det kommande metallic modet.

Köpte en spegel också från hm, verkade praktisk och framförallt stor! Har en lite fickspegel för tillfället. Det är lite svårt att sminka sig då. (Då jag bara "slö-sminkar" framför tvn).

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är FAce Forward underbart rolig?? Jag har Making FAces också, och den är lika rolig den.

Postat av: makemeup

Jag har inte kommit så långt, somnade helt otroligt ifrån den. Jag tycker att han verkar helt otrolig, vilken respekt han visar för kvinnor. Man mår riktigt bra av att läsa den!

2007-01-09 @ 16:56:23
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: Make-Up Your Mind

Jag var in på Body Shop idag, och tänkte köpa precis samma ögonskuggor, men min plånbok tyckte inte som jag. Borde jag köpa dem ändå kanske? Är de bra? Känns snygga att ha i vår i alla fall :)

2007-01-09 @ 19:45:10
URL: http://mym.blogg.se
Postat av: makemeup

Ja, det drar som i fingrarna så fort det är rea. Det är svårt att undgå. Om de också kostade 100kr så definitivt! Min börs sa också nej men min sminkdjävul sa: Du får 8 ögonskuggor för 12,5kr. Köp! Dom är rätt ljusa då man använder dom med vanlig pensel och med vatten så blir dom riktigt metallic, varav 8 ögonskuggor. Då jag tänker efter så var de ju värda sina hela 298kr också!

2007-01-09 @ 20:33:17
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback