Foundation

 Jag försöker hitta en foundation som inte är så täckande utan ger ett jämt resultat och inte någon tonad dagkräm. Den får helst inte kosta över 300 kr.

Wonder Foundation, Make up Store 320 kr
Denna lätta mineralfoundation ger en mycket naturlig look med fin lyster. Wonder Foundation är mycket lätt att applicera med fingrar eller pensel. Den håller huden mjuk och återfuktad hela dagen. Wonder Foundation är uppbyggd på rena mineraler som vårdar och skyddar huden.

Aquateirne Biotherm, 245 kr
Kassörskan sa att den var jättebra för normal till torrhud eftersom att den gav så mycket fukt. Sen är den inte så heltäckande.

Wonder foundation var riktigt bra för att den var inte så täckande och den gav verkligen ett härligt lyster. Biotherme var fuktgivande och det är ju jättebra i den här årstiden. Jag är bara osäker på färgen. Men jag har två tester med mig hem. Det är svårt att välja, priset och effekterna är ju så olika. Fast jag är inne på Wonder Foundation. Har ni prövat någon av dom? Eller har ni något annat tips?


(Tips, försök att ALLTID ta hem foundation innan ni köper den. Vad som verkar rätt i affären kan vara helt fel färg på dig. Det är lättare att se i sitt vanliga ljus, som hemma framför spegeln. De brukar kunna lägga en klick i en liten bruk så du får pröva hemma. På så sätt är det lättare att välja rätt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback