Cat deluxe

161497-68

Kicks beskrivning: Naomi Campbell EdT 30 ml

CAT DELUXE, är en hyllning till den nya generationen av moderna och trendiga kvinnor.
Naomis personlighetsdrag av elegans, sensualism och vilda spontanitet stod som förlaga då CAT DELUXE skapades. I doften finns uppfriskande fresia och kardemumma samt en fruktig och blommig karaktär från viol, pion och saftig persika.  En aromatisk blandning av amber, mysk, patchouli och sensuell vanilj ger värme och en sammetslen touch till den attraherande basnoten. Pris:259:-

Min beskrivning: Jag kan inte riktigt förstå all text, enda doften jag kan urskilja är vanilj. Jag gillar förföriska dofter mycket mer än sportiga och "dyra" parfymer som tycker mest doftar tant. Om det luktar för mycket får jag lätt ont i huvudet, en doft ska bara anas. Doften känns mer festlig än Britneys In control och doften håller långt in på dagen. Jag frågade en kille vad det luktade, han svarade "Quinna". 

- Ful flaska, jag gillar inte hårbollen. Det känns som om en rosa leopard har spytt upp den.
+ Kommer inte på någon.



Kommentarer
Postat av: Erika

I texten så stod det att den doftade av olika blommor, frukter, kryddor och trä. Fresia, viol, pion och patchuli är blommor. Kardemmumma och vanlij är kryddor och persika en frukt och mysk en starkt luktande substans som utsöndras från körtlar i testiklarna på myskhjortar.

2007-03-25 @ 00:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback