Akutnecessär

Det cirkulerar lite smink utmaningar nu. Bland annat vilken sminkrutin man har, problemet är bara att jag inte har någon. Det ändras från dag till dag. Så då kör jag med ett inlägg av vad jag alltid har i väskan istället.

Jag brukar igentligen inte ha något smink i väskan. Men efter att jag rensade ur mitt smink så insåg jag att jag har mycket som jag egentligen inte bryr mig om.

Så jag tog lite
"bas -smink" till min snygga  HM necessär. På så sätt gör det inget om jag tappar bort sminket (dvs väskan) om det nu ändå bara är sånt jag inte använder. Skönt då man ska på fester.

Man vet aldrig vad som kan hända.
Det är fördelen med HM's köp och släng smink.

 

Haha, ni har ingen aning hur fula nagelband jag har. Försöker dölja det på kortet.
Den här necessären är ett måste, det är svårt att säga vad som inte går ner i den.
Och till det ynka priset av 49,50kr.

Nu blir det godnatt och hej då till datorn, jag har skjutit på saker länge nog.

Kommentarer
Postat av: tilda

du måååååste sminka mig till balen!!!=)
Hur mås det annars?:)

2007-01-22 @ 21:58:35
Postat av: Nadja

Jag är antibilligt smink!!! Där är ju så sjukt mkt skit i det !

Postat av: makemeup

Tilda: Haha, jag funderar på att göra någon "sminkturné". Och jag vet att du vill, jag kan ju komma till dig och sminka dig på olika sätt om du vill innan. Så får du se :)
Najda: Ja, det är klart att det är bättre produkter i dyrare märken, framförallt schampo och hudkrämer. Men billigt funkar det med.

2007-01-23 @ 14:43:11
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: elin

åh, jag blir också sugen=)
nu vet jag inte riktigt om mitt förra inlägg kom med så jag skriver igen.
den lila ögonskuggan (anna book), är den svart? jag fattar inte. hursomhelst, vad är det för skugga. den var så snyggt krämig ju!
skitbra jobb med bloggen!=)

2007-01-23 @ 15:31:04
Postat av: makemeup

Elin: Nej, den kom inte med. Nej, den är svart faktiskt. Min kamera är inte bra på något speciellt faktiskt :P Den svarta är bara vanliga HM och den silvriga köpte jag på rean på Body Shop. Fast jag applicerade den med en blöt pensel, det blev faktiskt jättesnyggt. Du kan ju se om du ser någon silverpalett. Fast dom kommer i 4 och 4 så du får lov att köpa en "hel" då. Och dom kostar 298 fast jag tycker att det är ett riktigt bra pris. 4 vanliga ögonskuggor fast man kan köra med blöt pensel och får krämig konstistens, dvs 8 ögonskuggor. Dvs ca 40 kr st om man räknar om lite ;)

Tack!

2007-01-23 @ 21:33:53
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback