akut röttläppstift

Okej, det här är mitt sjunde inlägg för dagen. Lite pinsamt, så jag måste förklara bloggmanin. Jag fick knappt någon sömn inatt och jag vill vara vaken för att kunna se CSI och Filip och Fredrik.
Så jag har antingen stått upp hela dagen eller suttit vid datorn. Det är för farligt att sitta ner i en soffa.

161497-37


Okej, jag har rätt röd hud under mungipan.
Jag ska berätta om min kris, jag prövade lägga en make up hemma men hittade inte mitt röda läppstift.
Så jag tog en röd hm ögonskugga och la på läpparna, därefter ett läppglans.

Ögonskuggan torkade ut huden så det är viktigt att lägga ett på mycket "klet" av smak.
Har dock ej prövat att ha det en längre tid. Ska pröva imorgon. Men jag tycker att läpparna fick en riktigt fin hallonröd färg! Update. Efter en timmes användning, jag använde bivax som "klet" (mitt synonymsystem i hjärnan funkar inte idag). Läpparna blev inte torra, lite smuliga. Färgen har försvunnit en aning.

Update igen.
Ett annat
utlåtande: Jag gjorde så i somras, men färgen klarade sig knappt till tunnelbanan.

Så pröva själv. Funkar det inte så funkar det inte. Förmodligen funkar det inte.. iaf inte en längre stund.

Kommentarer
Postat av: Bjooti

Jag gjorde så i somras, men färgen klarade sig knappt till tunnelbanan.

Postat av: Sminktips

Kul med egna bilder, tar du dem med en webbkamera eller digitalkamera? Det ser lite kornigt ut, men det kanske beror på att bilden är inzoomad?

2007-03-28 @ 22:48:51
URL: http://www.sminktips.nu
Postat av: cooooooooooooooooolo

hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaahaaaaaa gagaga

2007-12-13 @ 19:29:01
Postat av: Sofia

Bra Tips du har :)

2008-03-03 @ 09:40:29
Postat av: Rebecca

Bra tips!
och en jätte bra sida.

2008-05-28 @ 17:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback