The Body Shop

161497-236 161497-235

Jag gick in på The Body Shop där en kompis praktiserade, det slutade med att hon la en makeup. Den vart riktigt fin, tyvärr har jag hunnit vara där och fingrat rätt mycket. Att jag aldrig lyckats lära mig. 

Hon använde shimmer palette 07, 4 st riktigt snygga färger för 298kr. Om du kollar på deras paletter, be dom visa dig hur färgerna blir om man applicerar dem med en blöt pensel. Olika paletter reagerar olika, dessutom kan de se helt annorlunda ut.
Paletten jag har får ett "krämigare" utseende. (Silverfärgen).

(Nu är jag proppmätt efter middagen men snart ska jag sätta mig ned och äta mango sorbet och se säsongsavslutningen på Greys Anatomy. Det är inte rätt temperatur varken utomhus eller inomhus för sorbet, men det är gott).

Kommentarer
Postat av: anna

jättefint! :)

ja, men precis.. upplevelser är alltid bra :) jag harlagt ut minnesbok som ett tips nu, det har jag gjort till alla mina kompisar, med kort och texter till saker vi gjort.. ungefär som er bok :) det brukar vara uppskattat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback