Svenska och huvudvärk

Jag har haft huvudvärk tre dagar i rad, jag som aldrig brukar ha det. 

Idag var nog den värsta dagen, jag pratade med min svenska lärare om betyget. Hon är så orättvis och bara för att jag inte gjort lika bra ifrån mig som vanligt vill hon ge mig G. Innan Svenska B började ville hon ge mig MVG så hon har haft höga krav på mig. Bara för att jag inte levererat till max tycker hon att jag har blivit dålig och mitt egentliga VG-material ser hon som G-material. Det finns så mycket mer att säga men jag orkar inte tänka på det mer. Jag ska ha mitt VG därmed basta!

(Döm mig inte på min svenska på bloggen, det är bara ordbajs. Då jag kommer hem blir det bara "blabla", jag orkar inte tänka på formuleringen. Som ni ser).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback