Shiseido

161497-276

Personligen tycker jag att Shiseidos vårkollektion är snyggast. Det är bara så otroligt synd deras hemsida är så rörig och innehåller dåliga bilder. En till negativ sak, deras namn är omöjligt att memorera och stavningen är ännu värre. Det slutar alltid med att jag skriver sheido på google och får fram "Menade du:"

Jag är oerhört sugen på att testa ögonskuggorna på bilden.

Nu ska jag kasta i mig mat för att hinna med några ärenden innan bion. Det blir trevligt, att gå på bio är ett trevligt avbrott från världen. Speciellt med Linas kvällsbok haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta små askar! Har aldrig provat Shiseidos ögonskugga. Prova så vi får en recension. :)

2007-02-12 @ 17:43:25
Postat av: Anonym

Finns det märket hemma? Vad kostar dom där sma ögonskuggorna?

2007-02-12 @ 18:16:37
Postat av: natalie

jag älskar också bio. och tycker likadant som du, att det är ett trevligt avbrott på välrden :p

Postat av: Lina

--: Visst är dom?! Jättesöta! Jag önskar att jag kunde, men det finns inget ställe jag kan gå och handla dom. Sen kommer jag nog intelägga en beställning från USA den närmsta tiden.

---: Jag vet inte exakt vad dom kostar, på strawberrynet kostar dom 150kr.

Annars finns dom på Åhlens på följande städer: Göteborg City, Malmö City, Stockholm City, Stockholm Gallerian, Stockholm Skanstull, Vällingby

Natalie: Eller hur :)

2007-02-12 @ 20:43:06
URL: http://makemeup.blogg.se
Postat av: Johanna

Nyfiken på det sminket. Inte testat alls.
Linas kvällsbok vill jag se =)

Ha en trevlig biokväll!

2007-02-12 @ 20:52:18
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Lina

Johanna: Ja, det känns lite främmande och spännande :P Jag ska pröva det då jag far till Tyskland, de har det märket i nästan varje stad :)

2007-02-12 @ 21:21:50
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback