Rachel Bilson

161497-317

Kommentarer
Postat av: Rouge

Otroligt fräch make up alltså! ;) Den makeupen är verkligen i min smak, älskar sådana fräscha nyanser på läpparna, och naturligt markerade ögon! =D

Postat av: /K

Hej!
Förstår inte vad som menas med "liggande V"?
Förklaring önskas...
/dumsnut

2007-02-22 @ 08:56:09
Postat av: Lina

Rouge: Ja, jag det är SÅ snyggt!
K: Haha, inte är du en dumsnut! Liggande V, alltså jag har säkert bara hittat på det, det finns nog inget som heter så. Men jag tänker på att skapa en illusion av en mer tydlig kindbensstruktur. Alltså, du kan applicera rouget snett genom att följa kindbenet och sudda neråt litegrann så att det blir som ett >"

2007-02-22 @ 09:29:11
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback