Prada

161497-320

Använde shimmer palette 11 från Body Shop, tyvärr säljs den inte längre. Jag köpte den på rean då jag var pank utan att veta om det. Jag är himla glad att jag inte visste om det för då skulle jag inte rå om dom här raringarna.

Bjooti skrev om den omtalade Chanelögonskuggan idag. Jag var tvungen att pröva lägga ögonskuggaan för att jag absolut älskar den! Jag använde en mer gulaktig istället för guld och jag tycker att det ser piggare och det öppnar upp ögat mer. Om jag ska ut imorgon ska jag ha den ögonskuggan!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyggt! Tycker om att det skimmrar, även till vardags!

Postat av: Rouge

Brutalt snyggt alltså! =D Skimrigt och vackert, utan att bli överdrivet, fabulous säger jag bara alltså! =D

2007-02-22 @ 22:07:56
URL: http://lemakeup.blogspot.com
Postat av: Lina

Johanna: Ja, jag tycker att den är jättefin!
Rouge: Haha :D Ja, snygg är den!

2007-02-22 @ 22:42:07
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback