Nytt

Hej!
Idag har jag haft den här bloggen i exakt en månad och jag skäms för hur många inlägg det har blivit på den här korta tiden, det bara sprutade inlägg ur mig i början. Nu är jag uppe i rätt många besökare/dag, iaf jämfört med min gamla blogg. Det är trevligt att ni vill läsa min blogg, jag hoppas att ni vill fortsätta.

Hursomhelst, jag känner att det redan nu är dags att ordna med kategorierna. Jag tog bort kategorin Get The Look och Veckans Video. Istället la jag till Budget och Lyx, där ligger inlägg som innehåller, såklart budget och lyx. Det kan vara ett inlägg med billigt, ett blandat osv.

Sedan kändes det som om det blev för många tipsinlägg så nu är de uppdelade efter hud- och sminktips.
Kategorin  "Om mig" ändrades till jag, och material till applikatorer. Nu finns även steg för steg, där kan jag lägga upp baserna till en sminkning. Nu har jag två inlägg om ögon och läppar men det kan komma steg för steg till en ögonmakeup.

Nu hoppas att det blir lättare att hitta bland inläggen och att ni hittar vad ni söker.  Jag försöker även få till en snygg sida men pga mina icke-existerande kunskaper går det inte alls bra. Om ni har lust att hjälpa till vore jag väldigt tacksam. Jag skulle vilja få en snygg banner osv.

Om ni har en fråga eller vill tipsa om inlägg är det bara att kommenter eller maila:
[email protected] 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skäms inte! Det är ju jättekul att du uppdaterar ofta - fortsätt så! Nu ska jag gå och testa min nya palette från TBS som jag nog ska använda imorgon kväll! Trevlig helg!

2007-02-02 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback