Nyheter på Asos

161497-338

Jag började kolla på Asos nyheter efter det tidigare inlägget. Jag tycker att dessa produkter är mest intressanta. Det två första produkterna kommer från Bourjois. Den första är Anti Shine Blotting Papers, den tar alltså upp onödigt fett och olja från huden. 50st ark som är perfekt att ha i väskan istället för puder. Det mattar ner huden mycket bättre än att använda kompaktpuder, 74kr kostar den.

Den andra är från The nude collection: Eyeshadow i nyansen Midnight Green. Jag har aldrig prövat deras ögonskuggor, men om färgen ser likadan ut på ögonlocket som den gör i asken är den alldeles underbar. Åh, jag blir alldeles kär i den! Till priset av 85kr.

Sist ut är Anatomicals Daily Essentials Kit som består av Shampo, Balsam och kroppskräm som kostar 238. Liknande set från Accesoara kostar 279kr.  Så ja, accesoara säljer samma märke (inte samma set) och produkterna är billigare på Asos, fast utbudet är inte riktigt densamma. Men produkterna känns lika spännande och roliga. Allra bäst är trots allt förpackningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback