ModelCo Perfection Lip Wax Kit

161497-262
Det här är nog det mest onödiga köpet man kan göra, iaf om man ska använda det som privatperson. Det är läppvax för att få jämnare läppar dvs veck-fria läppar.

Beskrivning:
Dags att avslöja en hemlighet...
Hur gör proffsen för att få läpparna jämna och felfria?
Svaret är vax! Med det här läppvaxsetet från ModelCo får du allt som behövs för att skapa dina egna perfekta läppar. Det mjuka krämiga vaxet lägger sig i alla små rynkor, gropar och ojämnheter och skapar en pefekt grund för att sedan lägga på läppstift eller läppglans.
Med den medföljande läppennan lägger du sedan den sista touchen genom att markera läpparnas konturer. Den hudfärgade kontur som läppennan ger hjälper dessutom till att hålla stift och glans på plats så att de inte smetar ut.

Jag blir ändå rätt nyfiken på hur läpparna ser ut efter användningen men de 350 enkronorna stillar min nyfikenhet. Dessutom, har ni sett Beyonces reklamaffisch på Glam Shine? 
Läpparna är släta och det ser bara fult och onaturligt ut. Nej tack, jag lägger hellre mina pengar på något annat.

Eller vad vet jag, det kanske är helt underbart? Jag har haft fel förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback