Mitt värsta smink köp

161497-148


Den här lådan (inte just den här lådan, men väldigt lik) fick jag och min syster förra julen, den stod högst upp på listan och kostade 800kr. Jag tror aldrig att jag blivit så glad.. och besviken. Det fanns ingen möjlighet att pröva den i affären och då jag väl prövade dem så var det knappt något pigment i ögonskuggorna. Nagellacken var för transparenta, läppstiften var i konstiga färger, ett var tom orange!

Nu låter det som om den är jättehemsk, och det är den inte. Den innehöll många färger och tillsammans med krämögonskugga blir det trots allt rätt mycket pigment som fastnar på ögonlocket. Det har varit bra för då har jag en massa "konstiga" färger hemma. Eyelinern var helt gudomlig! Kvalitén på borstarna var usel, fast det var jag ju beredd på.

Och ärligt talat, jag ville ha en till nouba-box i vintras. Det var bara en massa ögonskuggor i alla möjliga fäger. Förutom svart konstigt nog.

Vilket är ditt värsta smink köp?

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Jag gick på Vevays värdelösa erbjudande för många år sen.
Man kunde välja kit utefter vad man hade för naturliga färger, kalla eller varma.
Bara det att när man försökte smeta på färg, så gick färgpigmenten upp i atomer, de försvann helt enkelt i tomma luften. Låtsassmink - vem vill ha det.

2007-12-08 @ 02:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback