min lillebrors konstnärstalanger

 klicka för att förstora.

Min lillebror är extremt dålig på att rita, det är ingen hemlighet. Jag måste bara visa några av hans alster. Ha hans ålder i åtanke, han ska fylla 17. På den första bilden ritade han av en av mina bilder (jag går Teknik, form och design). Det är en flicka med kort hår och kjol.

161497-186  klicka för att förstora

Här är några av hans bättre ark. Jag bad han rita på min hand idag, här är resultatet. Det är Göran Persson, och jag är faktiskt riktigt riktigt stolt. Han med. Fast kolla på andra bilden, vad ville han där? Jag tvingade honom att börja om. Att han fick G i bild trots att han nästan aldrig var där, det visar att betygsystemet inte är rättvist.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, verklighetstrogen mun ;) :P

2007-02-01 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback