Maybelline, Water Shine Elixir

161497-294
Jag måste ge credd till Maybelline, jag tycker att förpackningen är snygg och nyskapande. Men den fungerar inte så bra. Man måste vrida på botten av förpackningen för att läppglanset ska komma ut, alltså kan man inte själv bestämma mängden. Antingen kom det för mycket eller för lite. Det är faktiskt bättre med tub eller pensel.

Själva glanset då? Jag prövade 510 och 550, en rosa och en "nude" men färgerna var kanske inte vad jag hade hoppats på. Visst blev läpparna glansiga men dom blev fläckiga och det var svårt att få färgen jämn. Den var för trög för min smak. Nej, jag tror inte att det är en produkt som är här för att stanna. Synd.

Pris, ca 100kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback