Lista, Februari

Jag valde att sätta XXXX om jag inte vet någon bra produkt, nu märks det att jag måste ut och handla. Frågan är bara med vilka pengar? Jag längtar till Tyskland för där har dom ett större utbud än i min stad.

Rengöring:
XXXX
Ansiktsvatten:  XXXX
Skrubb el mask: Clinique 7 Day Scrub
Ögonmakeup remover: Lancômes Bi-facil
Dagkräm:  Garnier Pure A
Nattkräm:  Nivea Visage
Ögonkräm: Biotherm Age Fitness Power 2 Yeux

Primer:  XXXX
Foundation: Biotherm Aquateinte
Färgad dagkräm: XXXX
Concealer: Lumene Beauty Base - Cover Palette
Löst puder:  XXXX
Fast puder:  XXXX

Rouge fast:  Sand, Make up Store
Rouge kräm/tint/stain:  XXXX
Highlighter:  Muffin, Make up Store
Bronzer:  Bronze Gel, Aco

Mascara: Flextencils Mascara Violet, Lancôme
Mascara vattenfast: XXXX
Eyeliner/kajal penna: Crayon Kohl, Lancôme
Eyeliner flytande/gel/kräm: Rainbow Eyeliner, Nouba
Ögonskugga fast:  Make up Store
Ögonskugga lös:  XXXX

Läppenna:  XXXX
Läppstift:  XXXX
Läppbalsam: Tavelsjöhonung
Läppglans: Lumene Berryfun
"Plumper": Too faced Lip Injection

Hudkräm:
Body Shops Bodybutter
Bodylotion: Vaseline
Brun-utan-sol eller en "skimmer"produkt:  XXXX
Skrubb:  Body polish, Body Shop
Shampo:  XXXX
Balsam:  XXXX
Stylingprodukt:  Lanza

Handkräm: Överdosering av Canoderm, Apoteket
Nagellack:  Make up Store
"Allround" produkt:  Bisalva
Doft dag: Britney Spears, In Control
Doft kväll: Naomi Campbell, Cat Deluxe

Kommentarer
Postat av: syrran

ta och spara en massa pengar da ocksa..
jag har sett jätte mycket som är snyggt!! :P

2007-02-24 @ 15:22:00
Postat av: Lina

Ja, jag måste spara känner jag! Frågan är bara hur :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback