Inspiration

Jag försöker hitta inspiration till en ögonmakeup men jag har länsat hela huset på bilder och internet orkar jag inte leta igenom. Har ni någon makeup ni skulle vilja se mig göra?  Jag skulle kunna göra en steg-för-steg makeup på min tolkning av makeupen.

Skicka länkar till en snygg makeup eller skriv ett mail till [email protected].
Givetvis får ni ställa fler frågor eller vad som helst! Tycker du att någonting saknas på bloggen?
 Är det något du vill se mer av?
                                                                                                  // Lina

Kommentarer
Postat av: Maria

Gå in på makeupstudion.com och kolla på kategorin tidigare elever, där ligger det en massa gamla elevbilder från deras lookar. :) Skitbra med inspiration, asmycket bilder! Jag tycker att du ska kolla in deras bilder! :P :D

2007-02-10 @ 00:14:48
Postat av: Emmi

Hej! Tack för en inspirerande blogg! Har du några tips p åhur man får ögpnskuggan och kajalen att sitta bättre?
//Glad för svar!

2007-02-10 @ 11:06:42
Postat av: Lina

Maria: Jo, jag har varit inne på den sidan. Otroligt roligt att dom lägger upp portfolion där, väldigt bra inspiration.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback