Idag

161497-311

Både jobbig och härlig dag, teorin avklarad, hann komma ifatt lite med projektarbetet och söka jobb.
Tyvärr tror jag att jag är påväg att få migrän, men ska jag inte få för jag har onödigt och överdrivet mycket skolarbete just nu. Vi får se om jag ens orkar plugga till psykologiprovet.

Åh, sommar och pasteller. Ljusa ögonlock till ett brunbränt ansikte och långt hår som blåser med vindpusten. Så underbart, det jobbiga är att då jag föreställer mig sommaren så finns det inget som heter jobb med i bilden. Och det är ju det enda jag vill ha just nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina paletter. Varför gör du inte videos när du lägger på ögonskuggor? det skulle bli intressant hur du gör.

2007-02-19 @ 20:50:48
Postat av: Lina

Sandra: Tack för tipset! Jag ska försöka lägga upp en video, problemet är bara att jag ogärna går via youtube och såvitt jag vet är det enda möjligheten..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback