Dagens..

Utmaning: Klara fordonsteorin. Det är nog det tråkigaste jag varit med om. Hur stort ska däcket vara för att undvika vattenplaning? Medium? Nej, jag kommer nog aldrig att få in dom uppgifterna i skallen.
Händelse: Bio, otroligt skönt!
Make up: Bara bas.

Irritationsmoment: Mycket och att vara sjuk
Vill ha: Helg igen
Mående: Dåligt, halsont

- Jag kommer inte ha någon dator de närmsta dagarna så upppdateringen kan bli sisådär. Tur nog så "får" jag låna min brors dator, men pga högljutt gitarrspelande så kommer jag nog inte klara av att sitta här så länge. Ögonskuggebilder får vänta tills datorn är tillbaka.

Imorgon är det halken, det blir roligt! Tyvärr har jag ingen att vara med eftersom att jag inte känner någon som ska dit men det får fungera ändå. Jag får väl smida på inlägg under hela långa bilfärden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback