Brun utan kräm

161497-281


Det är så typiskt mig att kolla på sommarbilder då jag är förkyld. Jag vill bli brun och fräknig igen, jag har nog aldrig varit så brun som i somras. Tre utlandsresor (två solresor) och sen var jag utomhus mycket då jag jobbade, fast det ledde ju snarare till bonnabränna. Förra sommaren hade vi bokat resa till Kroatien redan i januari. I slutet av sommaren for jag till Bulgarien med två tjejkompisar, därefter ensam till min syster i Tyskland.

Varför sparar man inte bara pengarna och far nästa år också? Nu måste jag spara om jag ska gå på makeup utbildningen i sthlm, 50 000kr bara för kursen. Sen måste jag spara ihop för att ha råd med boende osv, huvvaligen. Med nästa VR ska det vara en makeupskole-guide, då kanske jag hittar någon annan utbildning.

Uppdatering: Haha! Hjälp, kolla min hår i höger hörn. Jag är vithårig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med fräknar :)

Postat av: Magda

Vem längtar inte till sommar och härlig solbränna när man kollar på gamla kort.. :)

2007-02-15 @ 11:04:26
URL: http://magdalenaw.blogg.se
Postat av: Lina

Anonym: Ja, det känns så somrigt :)
Magda: Exakt :)

2007-02-15 @ 12:51:31
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback