Beauty4net

161497-240

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej. Har du beställt nån gång från den hemsida? Det är ju billigare än i affärerna, men det komma frakt också.

Din blogg är verkligen super :)
Keep up the good work

2007-02-07 @ 20:11:24
Postat av: Lina

Sandra: Hej! Nej, jag letade efter en parfym och så hamnade jag på sidan, om det är några övriga utgifter utöver frakten så svarade dom så här: "Nej. Inga andra avgifter såsom expeditionsavgift tillkommer utöver fraktkostnaden. "

såsom? Jag tror att de menare att expeditionsavgiften är inte inräknat i totalsumman, jag tycker att dom skriver onödigt krångligt ibland. Eller så är det bara jag som är dålig på svenska :)

TACK!

Postat av: Lina

Nej, jag hade fel. Det är bara priset på frakten som tillkommer :)

2007-02-07 @ 20:24:33
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback