ACO Mascara

161497-234
ACO Mascara: Denna mascara är lätt att applicera, ger en bra täckning och separerar fransarna väl. Mascaran är vattenlöslig och därför lätt att tvätta bort. Den innehåller inga fibrer som kan irritera ögonen, vilket innebär att även linsbärare kan använda den.

Jag var förbi apoteket idag på vägen till stan, såg ett priserbjudande på ACO's smink. Bla 50kr för en den bruna mascaran (jag tror det var volym mascaran som var lite "omtalad"). Jag vill ha en brun mascara och kan nog inte få den så mycket billigare så jag kunde inte motstå den. Recension kommer sen.

Andra erbjudanden var läppstift för 50 och Foundation Dry Skin var också nedsatt.

Kommentarer
Postat av: anna

Hejsan!!

Jag har startat en ny blogg i syfte att vi alla ska kunna hitta ett bra presenttips när det är dags att köpa presenter! Jag vet själv hur jobbigt det kan vara, och det är tänkt att det ska gå att hitta något bra på sidan :)
Jag kommer att försöka att lägga upp en ny present varje dag, men jag kommer inte att ha fantasi till hur många som helst! :)
Har ni något bra presenttips som ni brukar göra eller köpa själv?! Det kan vara vad som helst!

Skriv vilken presenten passar till och vart den går att köpa/ hur man gör den!! Mejlen är [email protected], och bloggen är http://dagenspresent.blogg.se

Vore jättesnällt!!! tack så mycket . :)

Postat av: Anna

Gillar den mascaran ! :) Men den gav inte så mycket volym som jag ville ... Grattis iallafall!!

2007-02-06 @ 18:19:04
URL: http://anabanana.webblogg.se
Postat av: Lina

anna: Nu har jag en idé! :D Ska skicka den..
Anna: Åh, spännande. Den är säkert bra ändå, Tack!

2007-02-06 @ 19:46:52
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback