SugarBaby Cosmetic Palette

Natural

Den här måste jag bara lägga till på veckans önskelista. Det är en sminkpalett med ett puder, två ögonskuggor, två läppglans och visst ser den underbar ut? Den finns i tre variationer och jag kan inte riktigt bestämma mig vilken jag skulle välja. Alla paletter ser jättefina ut och alla färger matchar varandra perfekt. Tänk er den svala rosa ögonmaken tillsammans med det härligt blodröda läpparna och sedan svepa solpuder över hela ansiktet.

Paletten är ju perfekt, det är bara att ta med sig en mascara och man är fit for fight efter stranden.
För foundation och täckstift känns bara överflödigt på den fräscha sommarhyn.

Det bästa av allt är att den inte kostar skjortan, utan bara 89kr från
eleven.se.

SugarBaby, Palette Cosmétique

Kommentarer
Postat av: Mia

Den var söt! Smidigt med allt i!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback