Slit och stön

  

Här har ni mitt gamla, nutida och kommande svett, blod och tårar. Eller med andra ord, mitt projektarbete. Det må verka lite men tro mig det är det inte. Mycket som ska göras och det innan Tyskland som "är" om 5 dagar. Allt måste bli klart för att det skall redovisas den 2, 3, 4 och jag kommer hem den 1. Jag tycker synd om dom som jag lämnar som måste göra klart det. Fast det är mycket jag måste göra ändå.

Det här är alltså varför jag inte har velat blogga.
(Vad ska jag göra på dagarna efter att det här är över?)

Hursomhelst, såhär ser mina 5 närmsta dagar ut:
Sätta upp en budget, Affisch, Kort, Rapport, Renskriva intervju, Kortfattad rapport, plugga till prov, samhällsprov, rita stol och handfat i Solid, Religionsuppgift, Plugga och svara på frågor om första världskriget.

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha! det där gör vi också, fast mycket slarvigare, i skala 1:20 .. usch, det är så pilligt.

Postat av: Lina

Ellen: Vi kör i skala 1:10. Tror det blir så iaf:P Alltså, en meter blir 1 dm. Jag borde ju veta sånt! Men ja, det är pillrigt!

2007-04-22 @ 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback