Puderborste

Om en vecka ligger jag förmodligen i Malins rum just nu och ska sova. Dvs, i Tyskland!
Nu börjar jag kolla på de tyska affärernas hemsidor varje dag för att se om de får in några nyheter. Snart får jag ju hålla produkterna i min hand också. Ett väldigt välbehövligt avbrott, tyvärr kommer jag bara in i projektarbetshysteri då jag kommer hem. Hur som helst var det inte därför jag ville skriva ett inlägg utan jag har hittat en vacker puderborste.





Jag har velat ha en ny puderborste jättelänge. Just den här borsten kommer från Guerlain och ni kan ju inte påstå att den inte är fin. Fast den kanske bara är vacker att titta på och svår att använda men jag tycker ändå eftersom den är att den känns så otroligt lyxig + att den "bara" kostar 235 kr.  Tyvärr börjar jag inse att jag kommer nog att lägga 90% av mina få enkronor på kläder och dyl. Fast några budgetfynd från DM kommer jag helt klart att ta med mig hem och då snackar vi bla 25kr för en jättebra lipplumber.

Så budgetfynd från DM + puderborste + bronzepuder står på min inköpslista just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback